top of page
🎉 Povianočná zľava na krásnu pleť! 🎉 Doprajte svojej pleti reštart s prírodnou anti-akné kozmetikou - teraz so ZĽAVOU 12% na všetko a 10% zľavou na 1. OBJEDNÁVKU! Navyše získate DOPRAVU za polovicu a ako poďakovanie malé PREKVAPENIE ku každej objednávke. POZOR, iba do 20.3.
Získajte váš obľúbený produkt ZADARMO. Viac sa dozviete tu.
FAQ
-
Odkiaľ pochádzajú naše suroviny?Našou snahou je používať čo najviac zložiek aj obalov pochádzajúcich z Českej republiky. Avšak rastlinné oleje či určité rastlinné extrakty medzi ne bohužiaľ zaradiť nemôžeme, pretože nami vybrané rastliny potrebujú iné podnebie, než sa nachádza v našej republike. Anti-Irritant Complex je dovážaný zo Švajčiarska. DIAM Oléoactif®, Acnilys® a Miniporyl™ sú dovážané z Francúzska.
-
Je naša kozmetika toxická?Nie.
-
Sú naše produkty bezlepkové?Áno.
-
Sú naše produkty bez parfumácie?Áno, pretože funkčná kozmetika nemá obsahovať parfumačné zložky, aby nekazila vôňu vami vybranej voňavky či parfumu. Navyše práve parfumačné ingrediencie sú najčastejšími kožnými alergénmi.
-
Môžem použiť vaše produkty, pokiaľ mám citlivú pleť? Sú hypoalergénne?Určite, pretože sme nepoužili pri výrobe našich produktov žiadne agresívne aktívne zložky alebo parfumačné látky, ktoré môžu spôsobiť podráždenie ľudskej pokožky. Všetky naše produkty boli špeciálne navrhnuté práve pre citlivú pokožku a sú dostatočne jemné, aby ich znášali aj tie najcitlivejšie typy pleti. V neposlednom rade všetky naše produkty boli dermatologicky testované na citlivú aknóznu pleť.
-
Sú vaše produkty nekomedogénne?Všetky naše produkty boli vyvíjané a testované s použitím nekomedogénnych kritérií, aby sa zabránilo tvorbe komedónov. Nekomedogénne znamená neupchávajúce póry.
-
Akú textúru majú vaše produkty?Veľmi ľahkú. Naše produkty sú nekomedogénne, veľmi rýchlo sa vstrebávajú a sú kompatibilné s make-upom či SPF produktmi.
-
Aká je trvanlivosť našich výrobkov?Pri správnom skladovaní deklarujeme životnosť našich výrobkov po dobu dvoch rokov. Na predĺženie životnosti našich produktov používame obaly, ktoré využívajú tzv. airless techniku (techniku bez prístupu vzduchu).
-
Môžem recyklovať všetky vaše obaly?Určite, ako primárne obaly pre naše produkty sme vybrali ľahké plastové obaly. Prečo práve plast? Podľa vedeckej štúdie sa ukázalo, že plast (výroba, transport...) ako primárny obal je ekologickejší obal, než je sklo. Sekundárny obal a poštový obal sú z papiera.
-
Sú vaše produkty prírodné?Áno. Používame aktívne bylinné zložky.
-
Sú vaše produkty vegánske?Áno. Používame aktívne bylinné ingrediencie.
-
Testujete na zvieratách?Naše produkty nie sú a nikdy nebudú testované na zvieratách. Naši dodávatelia jednotlivých surovín nám garantujú, že aj oni netestujú na zvieratách.
-
Používate parabény?Nie.
-
Ako vyberáte ingrediencie?Využívame svoje znalosti z oblasti medicinálnej chémie na výber tých najlepších aktívnych prísad, okrem iného aby boli stabilné v oblasti použitého pH a aby množstvo daných ingrediencií nespôsobovalo nechcené vedľajšie účinky (napr. podráždenie pleti). Ďalej si uvedomujeme, že kozmetika je rýchlo sa vyvíjajúci odbor, a preto sa neustále vzdelávame za použitia prestížnych vedeckých odborných článkov.
-
Kde sa vyrábajú naše produkty?Naše produkty vyvíjame a vyrábame v Českej republike.
-
Môžem použiť vaše produkty na tvár, chrbát alebo hruď?Áno, iba dávajte pozor, aby ste nezaniesli produkty do očí.
-
Ako často by som mal/mala používať vaše produkty?Každý produkt najlepšie 2x denne, ráno a večer. Odporúčame pre ešte lepší a rýchlejší efekt kombinovať naše produkty. Najskôr na citlivé červené miesto použite sérum proti akné a následne po 1 – 2 minútach krém.
-
Prečo sú naše produkty drahšie ako bežná spotrebná anti-akné kozmetika?Rozhodli sme sa pri vývoji našich produktov, že náklady na výrobu pre nás zďaleka nie sú na prvom mieste. Používame iba najlepšie prírodné suroviny, ktoré sú veľmi často patentované, a dávkujeme ich do produktov v takej koncentrácii (množstve), ktorá má preukázateľný efekt, a nie iba preto, aby sme dané látky mohli napísať na etiketu v zozname zložiek (INCI zloženie) a používať ich ako marketingovú „bombu“.
-
Čo nás a naše produkty robí výnimočné?Sme mladá česká značka založená medicinálnym chemikom, ktorá používa LEN aktívne, vedecky podložené ingrediencie na riešenie akné kožných „problémov“. Okrem toho kladieme veľký dôraz na udržateľnosť a ekológiu na všetkých úrovniach výroby. Všetky naše produkty sú zabalené v štýlovom balení. Našou víziou je vytvárať produkty pre všetky možné kožné problémy pomocou iba vedecky podložených látok inšpirovaných prírodou, ktoré skutočne fungujú, a pritom sa sústredíme na vytváranie udržateľnej, mladej a štýlovej značky. Ďalej sa snažíme mladú verejnosť vzdelávať v problémoch s ich pleťou. To nás robí jedinečnými.
-
Sme udržateľná značka?Snažíme sa čo najviac minimalizovať odpad a na naše primárne, sekundárne a zasielacie obaly používame 100% recyklovateľné materiály. Ponúkame aj veľké kolekcie s cenovým zvýhodnením, pretože je to šetrnejšie k životnému prostrediu ako samostatné produkty, ktoré rýchlejšie dochádzajú, spôsobujú viac odpadu vďaka vysokej frekvencii objednávok a tým aj vyššie emisie CO2 s každou ďalšou zásielkou. Pokiaľ ide o vzťahy s influencermi, tlačou, vzorky zašleme až potom, čo bloger/novinár vznesie konkrétne požiadavky. Takže nedochádza k zasielaniu zbytočných propagačných rozosielok a k plytvaniu produktom.
-
Je Radomír Jůza dermatológ?Nie, Radek je vedec v oblasti medicinálnej chémie. Ako druhý človek v histórii Karlovej Univerzity získal magisterský titul v odbore Medicinálna chémia a následne začal študovať doktorandské štúdium v oblasti Aplikovaná biológia a ekológia, pri ktorom využil svoje znalosti z magisterského štúdia pre výskum a syntézu nových potenciálnych liečiv proti schizofrénii a ďalej si rozšíril znalosti v odbore ekológie a životného prostredia. Získané vedomosti vložil do založenia kozmetických produktov proti akné, čo je jedno z najčastejších kožných ochorení a ďalej svoju energiu do vzdelávania mladej populácie ohľadom tejto choroby.
-
Prečo môj produkt ešte nedorazil?Veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorené dodanie. Pošlite nám prosím svoje meno alebo číslo objednávky na team@juzika.cz a my sa vám čo najskôr ozveme.
-
Ako dlho trvá doručenie tovaru?1-3 pracovné dni. Na doručenie produktov využívame spoločnosť Zásielkovňa.
-
Koľko stojí poštovné?Cenník dopravy: Zásielkovňou s uložením na vybranej prevádzke za poplatok 3,19 EUR Zásielkovňou s uložením na vybranej prevádzke- dobierka za poplatok 4,39 EUR Zásielkovňou s doručením na adresu za poplatok 4,79 EUR Zásielkovňou s doručením na adresu- dobierka za poplatok 5,59 EUR Pri objednávkach, ktorých celková hodnota prevyšuje sumu 80 EUR vrátane, je doprava ZADARMO.
-
Kam všade doručujeme?Produkty doručujeme po ČR a SR.
-
Je nakupovanie na juzika.sk bezpečné?Platba prebieha cez platobnú bránu GoPay. Platba cez túto platobnú bránu je bezpečná a rýchla. Údaje k svojej platobnej karte zadávate cez zabezpečenú webovú stránku GP Webpay. My údaje ku karte nepoznáme, ani neukladáme. Dostaneme len potvrdenie o úspešne vykonanej transakcii.
-
Aké spôsoby platby prijímate?Online platobnou kartou: Prijímame internetové platby kartami Visa a MasterCard. Platba prebieha cez platobnú bránu GoPay. Platba cez túto platobnú bránu je bezpečná a rýchla. Údaje k svojej platobnej karte zadávate cez zabezpečenú webovú stránku GP Webpay. My údaje ku karte nepoznáme, ani neukladáme. Dostaneme len potvrdenie o úspešne vykonanej transakcii. Na dobierku: Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovému doručovateľovi (kuriérovi) alebo vo výdajnom mieste. Bežným bankovým prevodom: Táto možnosť je možná iba po predchádzajúcom dohovore na emaile team@juzika.cz. Naše číslo účtu: 2887250287/0100 (Komerční banka, a.s.). Do poznámky je nutné uviesť svoje meno a priezvisko. Objednávka bude odoslaná po obdržaní platby na účet.
-
Čo mám robiť, keď moja objednávka chýba alebo je niečo zle?Pošlite prosím e-mail na team@juzika.cz s číslom vašej objednávky a my sa vám čo najskôr ozveme späť.
-
Môžem svoju objednávku upraviť alebo zrušiť?Objednávky odoslané na juzika.sk sa spracovávajú a expedujú veľmi rýchlo. Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme upravili existujúcu objednávku, pokiaľ nám pošlete e-mail na team@juzika.cz , ale neposkytujeme žiadnu záruku, že vaša objednávka bude zrušená alebo upravená. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti.
-
Neprišiel vám zľavový kód na 10% zľavu na vašu prvú objednávku?Skontrolujte prosím vás všetky zložky vo vašom emaile, vrátane hromadných správ či spamu. Pokiaľ ani tu váš zľavový kód nenájdete, napíšte nám na team@juzika.cz.
-
Potrebujem vytvoriť účet Juzika?Nie, pre nákup na našom webe si nemusíte vytvárať účet. Po úspešnom zadaní objednávky stále obdržíte potvrdenie objednávky. Avšak akonáhle si vytvoríte účet, nakupovanie u nás bude ešte jednoduchšie. Môžete si: Uložiť svoje údaje pre rýchlejšie platenie Uložiť doručovacie adresy Pozrieť si všetky predchádzajúce objednávky zo svojho účtu Vytvoriť si wishlist
-
Ako si môžem vytvoriť účet Juzika?Účet si môžete vytvoriť kliknutím na ikonu Prihlásiť na našom webe www.juzika.sk na hlavnej stránke.
-
Prečo sa nemôžem prihlásiť do svojho účtu?Ak máte problémy s prihlásením, skontrolujte, či používate rovnakú e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste použili pri registrácii u nás. Naše heslá rozlišujú veľké a malé písmená, takže skontrolujte, či ste omylom nenechali zapnutý Caps Lock. Ak zabudnete svoje heslo, môžete ho resetovať kliknutím na odkaz zabudnuté heslo na prihlasovacej stránke. Na e-mailovú adresu, s ktorou ste sa zaregistrovali, bude zaslaný e-mail obsahujúci odkaz na vytvorenie nového hesla. Skontrolujte prosím zložku nevyžiadanej pošty. Pokiaľ ste toto nedostali, kontaktujte prosím naše zákaznícke služby prostredníctvom online formulára tu.
bottom of page